Ebrucebecii ben doktora sordum,benim de oğlum 2 ay 11 günlük.Uyandırmana gerek yok,o artık kendi uyku rutinini sağlamaya çalışıyor,acıktığında zaten kendisi uyanır dedi.Uzun süre uyuması da kan şekerini falan olumsuz etkilemez dedi.Ben uyandırmıyorum,o ne zaman kalkarsa ama tercih senin tabi yine de☺️