Sessiz_oyuncu
Geçenlerde biri burada; “herkes zor geçindiğini, ülkede açlık olduğunu söylüyor ama hiç de öyle bir şey yok” diye nara atıyordu. Umarım siz de o mantıkta değilsinizdir ve umarım o kişi bu gönderiyi okumuştur.
Allah yardımcınız olsun,çocuklarınıza ve size her şeyin iyisini nasip etsin 🙏