melow 4 yaşında ve 7 aylık 2 çocuğum var. İlk çocuğumda sütüm yoktu tamam dedim cahildim güzel beslenemedim belki stres yaptım diyelim.. ama 2. Çocuğumda çok çabalamama rağmen yine yok yok yok! Benimle aynı durumda olan var mı? Ne yapabilirim? 😞
Ynctlgtmn melow valla bazi annelerin yapısal olarak sutu az yada cok olabiliyomus benmde ne denediysem sütüm artmiyo az geliyo bebegime mama takviyesi yapiyorz bazilarindan duyuyorm hicbise yapmiyolar hatta su icmeye korkardm sutum akiyo ustume diyenler var
melow Humana çayı günde en az 2 kupa içiyorum malt içeceklerdende içtim baya ama yinede sütüm çok çok az o yüzden kızım memede kalmak istemiyor çok üzülüyorum 😞
meryemm_demir Kansızlığın varsa bilki sür üretimin yavaşlamıştır ve Bestlak damla kullanıyorum yarım saate kalmadan sütüm kaynıyor canım bol bol da su ve şeftali meyvesuyu tüketiyorum sarı sarı süt yapıyor
Nesrinbek88 Kuru börülce süt yapıyor benim de bazen azalıyor yapıyorum ve gögüsleirmi gerginleşiyor birde hoiaf yapın için malt içecek için bol su