Ysgl26 Doğumdan ne kadar sonra ağda yaptırdınız? 2 ay 10 günlük oldu bebeğim. Artık tüy dökücü jilet kullanmak istemiyorum ağda yaptırsam kesi bölgesine zararı olur mu acaba
Simayelisa Ysgl26 yarın 40ım çıkacak benim doktorum yaptırabilirsin dedi ama ben çok korkuyorum sizin baya olmuş aslında
Birbebetoannesi Ysgl26 bende 3 ay sonra gitmiştim canım kuaförüm erken gelseydin almazdım zaten dedi iyi ki de öyle yapmıştım çoook uzun zamandır ağdaya da gittiğim için öyle aman aman da yoktu
SunnyG Ben yaptırdım 50. Günde filandım sanırım. Zaten belli oluyor yani tamamen kaynamış görünümündeydi
pogacayanakk Simayelisa evet dikişlerin üzerine de ağda yapıldı ama uyuşukluk olduğu için ağda acısı haricinde bir acı hissetmedim
Ysgl26 Birbebetoannesi valla ben bi senedir ağda yaptırmadım nerdeyse çok acıyacak. Neyse ki dikiş yeri hala uyuşuk orası bari acımaz :)