Elisam16 Ev sahibimiz balkona salıncak yapmamıza izin vermiyor ısı yalıtım olduğu için köpük var diyor kızımda çok seviyor salıncağı parka gitmek istiyor sürekli ev sahibiyle nasıl konuşabilirim fikri olan var mı? İlk önce kendim yüz yüze söyledim köpük var dedi eşime sorayım dedi bir daha konu açılmadı geçenlerde de mesaj yazdım kızım durmuyor yaptırayım diye mesajımı cevapsız bıraktı öylece
sevgikelebegi Elisam16 malesef ev sahibi onay vermiyorsa yapamazsın onun evi sonuçta lafından çıkamazsın
kenankaan Elisam16 portatif ev tipi duvaraveya tavana monte etmeyi gerektirmeyen salıncaklar da var aslında. Ancak balkonun büyüklüğüne göre sığıp sığmayacağını görmek lazım.
Kayraaa59 Elisam16 canım doğru söylüyor. Babam salıncak almış oğluma bizde takmak için baktık tavan komple köpük. Kendi evimiz olmasına rağmen takmadık. Herşeyden öte çocuk için zararlı
Elisam16 hum55x önceki kiracı zaten evi mahvetmiş kapıların camların bir kısımları kırık balkondaki kapiyi kırıp içeri girmiş anahtarı evde unuttuğu için onu bile yaptırmadan gitmiş kırık dediğim kapı tam olarak kapanmıyor zor kapanıyor giden kiracıdan depozito bile almamış
Elisam16 sevgikelebegi bana izin vermiyor ama önceki kiracıya sesini çıkarmamış sanırım bana gücü yetiyor bnde bişey deyip saygısızlık etmek istemiyorum. Evde doğalgaz sobası var önceki kiracı üstünde bişey yakmış galiba izi var büyük bir şekilde eve ilk girdiğimizde kapağı değiştirelim dedik bişey demedi kadın tamam dedi sonra fiyat söyledik 100 TL ben mesaj attım kadına değiştirelim abla diye bana dedi ki eşim istemiyor e dedim önce tamam dedin adamların soba kapağı bulmuşlar aradılar bizi bana dediki benim malım dedi resmen bu kadar görgüsüx olmamalı insan kendin değiştirirsen değiştirsin demiş eşi yani biz ödeyecekmişiz
MySunny Elisam16 önceki kiracıya öyle yapmış olması, size de izin vereceği anlamına gelmez ki.onu nerden çıkarıyonuz.zaten eaki kiracıdan ağzı yanmış, ona izin verdin,bize de izin vermek zorundasın gibi birşey bu.saçmalıyorsunuz şu an.
Ayazinannesiii Elisam16 sizde demir salincak alın şu e ebebkte olan monte gerektirmeyen balkonda odada heryerde kullanabilirsiniz bizde var hep onda uyur hatta kışın da odada kullanırsınız
Asyaayaz1 Malesef haklı yapamazsınız benim kendi evim ama o şekilde o yüzden yapamıyorum .inadına yapsanız bile çocuğunuz zarar görür Allah korusun.güvenli değil o şekilde .
anataraf1leoparbenim Elisam16 köpük gerçekten varsa tutmaz çocuğunuz düşebilir en iyisi kenarlıklı olan salıncaklardan alın
otose_san Elisam16 portatif salıncaklardan alın, balkona değil evin içine koyarsınız sizde, her yere çekiyorsun gidiyor hemde