sevgikelebegi Eşimle kavga ettik diye site yönetimi ev sahibini aramış ev sahibide eşimi aramış boşaltın evi demiş daha taşınalı 5 ay oldu böyle birşey mümkün mü çıkarabilir mi evden
Nimetdogann sevgikelebegi hayır çıkaramaz şiddet içerikli çok gürültü bir tartışmaydı ki bu ev sahibine kadar ulaşmış ya da sürekli olan bir şey de artık yetti filan mı dediler ki
pogacayanakk sevgikelebegi sözleşme varsa çıkartamaz ancak sitedekilerden belirli bir imza toplanarak (100 imzaydı galiba) arttırabilirler
sevgikelebegi Nimetdogann yani gürültü derken sadece kapı yumruklamam var 2 3 sefer 5 ayda güvenlikte 2 3 kez uyarı aldık 🙄🙄
Nimetdogann sevgikelebegi sözleşmeniz Varsa çıkaramaz ihtar filan çekmesi lazım noterden bütün hukuksal süreçte en az 1 yıl sürer ama insanları da böyle rahatsız etmeye hakkınız yok diye düşünüyorum
sevgikelebegi Nimetdogann kendime mukayet olamadım yoksa bende bu siteyi seviyorum burdan ayrılmak istemiyorum yapmak istemezdim ama gerçekten öyle laflar edildi ki mukayet olamadımm ya o an psikoloji ile insan ne yaptığının farkında olabilir mi