Zehra2205 Merhaba anneler bir kaç gündür relactaz gaz damlası kullanıyoruz. Kullandığımızdan beri bebişin kakası çok sulu oldu? Damladan olabilir mi? Kullanan oldu mu?
Umtu0102 Zehra2205 biz de kullandık ama böyle bir sıkıntı yaşamadık hatta bir tek relaktaz iyi gelmişti kızıma her mamasına 3 er damla günde 6 defa olacak şekilde kullanıyorduk.
Podema Zehra2205 hergün her emzirme den sonra 2-3damla veriyordum ilk 3ay , ayeıca gaz damlası değil laktaz enzimi. Bize çok iyi geldi kullanabiilirsiniz 🥰🥰
Ozlmglsc Ben kullandım 2 3 aylıkken diğer hiçbir gaz damlası işe yaramamıştı relactaz dışında günde 3 en fazla 4 defa 8 er damla veriyordum bi sıkıntı yaşamadım yeni vermeye başladıysanız bağırsakları alışıyordur belki de ama siz yine de bi doktora danışın
Podema Zehra2205 6 kere 3 damladır, günde 64 damlaya kadar verebilirsiniz sorun yok ilac değil enzim cünkü