3 aylık bebeğim emsede mama alsa da kusuyor . Doktor çok onemsemedi reflü olabilir dedi maflor kullanıyorum fayda etmedi. Ar mama kullanan anneler fayda gördünüz mü . Normal mama ile mi karıştırılıyor.Daha iyi bir fikri olan varsa lütfen yazsın .bebeğim uyurken bogulacak diye çok korkuyorum