Gizemkuzey7 Bizimde öyleydi sürekli teklif et sevdiği biberonla ver. Bizim kaç tane sulugumuz var kaç biberon var sevdiği biberonla içiyor başlarda bizde sevmiyorduk suyu hatta şey diyordum annesi suya aşık bu çocuk niye sevmiyor diye şimdi 14 aylık susayinca içiyor baya