meyrakus benim kızım hiç oturmadı yani destek koyup oturtmadim bile 4. Ayda yavaş yavaş kucağıma oturtuyordum sonra 4 buçuk aylıkken emeklemeye başladı yorulunca gelip oturuyor sonra devriliyordu ben altına kalın bir şeyler serdim emekleyip oturunca kafasını vurmasın diye şuan 7 aylık kendi başına oturuyor yani birazda bebeğin hazır olması önemli herkes bana çocuğun kaburgası batar bu kadar erken oturmaz bu kadar erken ayağa kalkarsa o olur su olur diye diye korkuttu amaa doktorum hazırsa ne zaman isterse istediğini yapsın dedi her bebek kendine özeldir