Arkadaşlar kabızlık sıkıntımız var 2 buçuk aylığız 2 kere lama yapmak zorunda kaldık bebeğime 😔 onu yapmak istemiyorum bugün okudum Canan Karatay mamaya zeytinyağı koymanın kabızlığa iyi geldiğini söylüyor. Güvendiğim bir doktor kendisi büyüklerimiz de iyi geldiğini söylüyor ama bilemedim deneyen var mı işe yarıyor mu?