annesiyavrusu_ Üç aylık bebeğim artık dört beş günde bi kaka yapmaya başladı, huzursuz değil ama biraz endişeliyim. Başına gelen var mı?
Mavininbiri annesiyavrusu_ Kilo aldıkları için yapmıyorlar. Bebeğim 1 aylık şimdi den olmaya başladı huzursuz oluyor ama benim bayağı
Sessiz_oyuncu annesiyavrusu_ bide bizde alerji vardı fazla proteinden kaynaklı. Yani hamurişi aburcubur bisküvi fln bide süt içmem yasaktı sütlü olan herşey. Günde de 1 tane yuöurta t0ketme hakkım var. Ben 2 tane yumurta yediğim dönemler oluyordu doktor fazla gelmş olablir dedi sütüme geçtiği için. Bunlara dikkat edince düzelmşti şmdi ek gıdaya başladk