Minik_kusummm kim ne söylerse söylesin, her çocuk aynı değil. Birine otur dersin oturur diğeri de durduğu yer de durmaz ağzına lokma yemek koyamazsın. Tepki vermeyin siz, tepki verdikçe daha çok yapacak, bi bakışınız, bi gülüşünüz ya da en ufak ses çıkarmanız bile tetikler onu ifadesiz kalmaya çalışın, yani yaptığı hareketlerle sizi etkileyebileceğini düşünmesine izin vermeyin. Yemek ye diye koşmayın peşinden yediği kadar yesin, yemiyorsa yemesin. Elbet gelecek yanınıza anne acıktım diye. Zamanla hepsi düzelir inşallah, Allah yardımcınız olsun.