Merhabalar. Ikinci oğlum 3 bucuk aylık. Yenidoğan hıçkırıkları azaldı fakat bu seferde azcık sesli gülse kıkırdasa bile hemen hıçkırık tutuyor keyfi kaçıyor. Üstelik her sesli güldüğünde her seferinde. Güldürmeye korkar olduk. Internette araştırdım yıllarca süren oluyormuş büyüse bile gülerken hep hıçkırıyormuş. Başına gelen var mı?