Hanımlar merhaba.Kızım doğdugundan beri dört saat ve üzeri kesintisiz hiç uyumadığı için,hatta son iki aydır saat bası emmeye kalktığı için doktorumun tavsiyesiyle Birkaç hafta önce gece emzirmesini kestim.artık altı saat kesintisiz uyuyor.sorum su sabaha karşı beş gibi uyandığında meme vermeli miyim? Emip uyuyor çünkü.yoksa tamamen uyanmasını bekleyip yedi sekiz gibi mi vereyim?