Selin589 ben 6 7 ay kullandım canım, benim için muhteşem bir inattır, üreten hergün dua ettim. Oğlum 1.5 saate Bi mama içen bir çocuktu, suyu ısıtıp ısıtıp hazırlama esnasında o kadar ağlardı ki kaç kere bende onunla ağladım. Açlıktan katıla katıla ağlardı. Biberon ısıtıcısı ise mesela biberonları 3 4 tanasını temizleyip içine sularını koyardım. 40 derecede sabitliyor zaten çocuğun içmesi ısısında, ağladığı an hemen mamasını karıştırıp çalkalar verirdim, diğer yedekte olan bibrronuda tekrar içine koyardım 1.5 saate oda hazır olsun diye.