Meltemocak benim kizimda 25+3 te doğdu oda kuvesteyken cokk sıkıntı cok hsstalik cekti 70 gun solunuma bagli kaldi 30 gunde cıktı suan aklima gelmiyor :( yasadiklari unutmak icin cokk sey yaptim çünkü ama momda postlarim vsr eger orda uyeysen senj etiketliyim umut olsun sanada cnm 10 aylik duzeltilmis kronojik te 1 yil 2 aylik suan troid yani hormon bozuklugi var tedavi altinda omur boyuda ilaci icebilir belirli bir sureye kadarda o 3 yasinda belli olcak gozdeki rop devam ediyor simdilik bu bagisikligi yok diye hemen hemem hastalaniyor :(