3 aylık olduk hala tutmuyor doğar doğmadan verdik ama yok keşke tutsa çünkü cok ağlayan bebek Yarım saate bir emmek istiyor en azından disaeida falan ağladığında verirdim emzik çok zorlanıyorum çıkmıyorum o yüzden dışarı falan 🙄 uyurken de öyle emiyor uyuyor 20 dakika sonra tekrar beni arıyor emiyor tekrar devam ediyor uyumaya