Kizlar erkek kardeşim yüzde 60 engelli raporu da var ama asla hiçbir hakkından yararlanamıyor sınava girdi 83 puan aldı ama hala tercih verilmedi ne zaman verileceğide belli değil galiba engellilere kontenjan var diyorlar ama asla ne babam nede kardeşim bu kontenjandan yararlanamadı herşeyi torpil yapmışlar Allah kabul etmesin babamı da yüzde 40 engeli var sadece engelli maaşı aliyo oda 1000 TL galiba hicbiseylerine yetmiyo bilen varsa yazar mısınız ne tür haklardan faydalanabilirler çalışmıyorlar çünkü asla iş vermiyolar keşke engellilere ayrı imkanlar sunulsa