Kızlar birşey soracaktım, ben hemşireyim ama 2 sene oldu işten çıkalı. Küçük bir köye evlendim, burada sağlık ocağı var ama ilçedeki sağlık ocağına bağlı çalışıyo bi ebe var sadece oda tayin istiyomuş galiba. Burada çalışmak için nereye başvurmam gerek ne yapmam gerek bilgisi olan var mı?