Kızımın bi gözü doğduğundan beri çapaklanıyo biraz doktorlar genelde masaj dedi en son biri netira verdi. Kullandığımdan beri baya azaldı ama bitmedi 1 hafta oldu kullanalı. Bu damlanın kullanma süresi falan var mı doktor bi şey demedi usun süre kullansam zararı olur mu acaba