Eşim normalde doğum günümü bilir ama geçen sene o günün o gün olduğunu unutmuş falan neyse ağır bir trip sonrası özür seramonisi ardından barışmıştık akıllanmış olacakki bu sabah telini karıştırırken gördüm takvimine hanım doğum günü diye alarm kurmuş ahahaha 😂😂😂 limit 3.000 diyede not düşmüş 🤣🤣❤️ Banada bi kaç gündür eksiğin gediğin istediğin bişey var mı diyo hiç aklıma gelmiyordu şimdi anladım niye sorduğunu ne istesem diye fikir alayım burdan dedim akıl akıldan üstündür sonuçta şimdiden teşekkürler 🥰🥰🥰