Adimanne Kızlar bebem bi garipleşti gece sabaha kadar ayaktaydık. Acaba 5. Hafta atağına mı girdik bu ataklar nasıl hesaplanıyor bilen aydınlatırsa sevinirimmm
Adimanne Bende hesplayamadım açıkcası ama sanırım ataktı cnkğ ongeceden sonra daha uzun bakmaya başladı :) tabi yine gecelerimiz ayakta geçiyor bakalım ne kadar sürecek
Gezginkisisi Sanki 40. Haftada doğmuş gibi hesaplanıyor. Diyelimki 39. Haftada dogum yaptınız aslında sizin 6. Haftanız atak haftalarına göre 5. Hafta oluyor.