emayy 7.5 aylık bebeğim var kabızlıktan dolayı duphalac kullanmak zorunda ancak ilaç içmiyor ağzını kitliyor, boğuluyor içmemek için her yolu deniyor calpol de de aynısıni yapıyor . mamasina yemeklerine karsan ilacı bir sorun olurmu