Bernayilmazz benim göğüs ucum yoktu, bebeğim tutamadı, sarılık oldu, sağıp veriyordum ama elektrikli pompa çok acıtıyordu. Silikon ucu tutup 5 dk emince dünyalar benim oldu.ama sadece bir kere tutmuştu. Biberonu kana kana içiyordu, çok zoruma gidiyordu. Pompayla gögüs ucumu çıkartıp ucuna biberonla süt damlatıp hemen ağzına sokuyordum,bırakınca tekrar tekrar. Kandırarak 10 gün mücadele ettim.Sonunda başardım. Doymayınca yine biberonla mama veriyorum ama biberonu artık severek almıyor. Pes etmeyin, ama göğüsünüzü almıyorsa biberon da öcü değil silikon uçta. 😉