Arkadaşlar bebeğim 10,5 aylık. Sadece kucağımda durmak istiyor. Ben otururken de değil yani ayakta olmam lazım. Sürüsüyle oyuncak var yüzüne dahi bakmıyor. Ben yanında oturursam eh işte biraz bakar gibi oluyor hemen dönüp benim üstüme çıkıyor ne olacak böyle yemek yiyemiyorum kendimi geçtim ona yemek meyve vs bile hazırlayamıyorum. Var mı çözümü olan? Bugün ben ona meyve hazırlamak için mutfağa gittim oyuncakların yanına bıraktım hüngür hüngür ağladı. Ayrılık kaygısı diyeceksiniz ama ben yanındayken de oyuncaklara bakmıyor bile direkt dönüp üzerime çıkıp mızmızlanıyor