Kizlar senelerdir sacimi sari kullaniyorum orealle acar ve boyarim dun actim ve boyadim sac diplerim falan cayir cayir yanmis ya vazgecemiyorumda sari sactan sizler napiyor ne siklikta boyuyorsunuz bi arada dip gelmesinden nefret ederim iki ayda bir boyuyorum 4 ayda bir falanda acma boyama yapiyorum hic bu kadar yanmamisti diplerim oreali cok koydum sanirim