Bozay
O dönemlerde emzirme örtüsü kullanıyordum şuan 7 ay 20 günlük ve emzirme örtüsünü açıyor dk başı emip bırakıyor ve bazen yatarak emmek istiyor o yüzden evdeyiz 😊 .şimdi daha çok emmek istiyor başta red yaşadık çok uğraştım ama şuanda bağımlı mi acaba diyorum Yada dişten de emmek istiyor olabilir diyorum bilemedim
Emzirme örtüsü işinizi görür 🌸