Zynpela 2010 yılındaki yönetmelik değişikliğine göre analık izninin bitiminden 1 yıl sonra nöbet başlar. Aldığınız ücretsiz izin bu durumu etkilemez öğretmenim. Ve doğum yaptığınız tarihten ziyade doktorunuzun hamileliğinizin başında muhtemel doğum tarihi olarak verdiği tarih önemli. Ben mesela 24 Aralık’ta doğum yaptım ama muhtemel doğum tarihi 3 Ocak olduğu için resmiyette o tarih gözüktü hep çünkü doğum iznine de o tarihe göre çıkıyoruz. O yüzden o tarih baz alarak 1 yıl sonra başlar nöbet göreviniz.