Şimdi arkadaşlar. Artık lafi uzatmanin manasi yok. Bize hep süt icsin çocuk gelisimine iyi diye öğretildi. Ben tabii ki arastiriyorum cocuguma her yerdirdigim seyi ayina uygun mu degil mi nasil yemeli ya da yememeli mi buna dikkat eden biriyim. Yalan yok hic inek sütü hakkında bu tarz şeyler duymadim takip ettigim doktorlar var fakat onlarda da denk gelmedim böyle bir konuya sadece her yerde mutlaka yazar 1 yasina kadar icmesinn diye o yüzden bir yasini bekledim ve şimdi zarari olduğunu bilmediğim için vermek istiyordum. Ama nasil verwbilirim diye buradaki annelere sormak istedim. Tabii herkes iki yasina kadar inek sütü verilmez bebeginin sagligini düşün yok israrla anneler süt vermek istiyor tarzindaki yorumlariniz gerçekten benim hoşuma gitmedi size tepki gosterdigim zaman daha aciklayici daha sakin cevaplar aldim buna gerek yoktu cidden burda tonlarca anne yine boyle bir post açtığında lutfen bu tarz linçliyirmus gibi tavırlara girmeyin cidden kırıcı oluyor burda her anne çocuğunun sagligini düşünür biz hep cocugumuz icin burdayiz bilgilenmeye calisiyoruz bilmemek ayip degil neden direkt baltaladiginizi anlamadim neyse herkese teşekkürler yorumlariniz için.