Biz 13. Ayın başında kan testi yaptırmıştık 1 yaş kontrolü için b12 si baya düşük çıkmıştı doktorumuz iğne verdi vurduruyoruz ben sık emziriyordum yediklerimizden de yediriyordum tabi ama sanırsam bu 13. Aya kadar bi tık anne sütü fazla idi beslenmesinde , bu eksiklik sonrası daha cok özen göstermeye başladım yumurta peynir et köfte vermeye çalışsam da cok tüketmiyor hele şu iki gündür herşeyi reddediyor verdiğim , ek gıda da red yaşadığınızda neler yapıyorsunuz çokta üstelemek istemiyorum doktor sütü kes dedi ama nasıl doktor anlayamadım genelde emzir derler 2 yaşına kadar ☺️ Ne yapmam lazım umarım değerleri düzelir 🙏