Bende aşırı kaşıntı vardı inanılmaz bi kaşıntı sonrasında kokulu akıntıya devam etti kadın doğuma gözüktüm kan idrar simir ve bi tane daha örnek alıp test yapti idrarda enfeksiyon çıktı diğer testler 3 hafta sonra çıkacak hap ve vajinal fitil verdi fitilden sonra kanama oluyo akintiyla bir bu normalmi endişelendim biraz tecrübenize ihtiyacım var 😏