Ayağa kalkacak takatim yok.17 aylık gece sürekli uyanan bebe,sezaryenden bana yadigar kalan bel,boyun ve sırt ağrısı üstüne nükseden vertigo.Allahım bana yardım etsin a dostlar 😄
Şaka bir yana da çok halsiz ve yorgunum emzirdiğim için mi öyle bilmiyorum herhangi bir vitamin takviye de almıyorum.Daha enerjik hissetmem için önerileriniz varsa çok sevinirim 💜