Patatesimm Edanurada sebamed mükemmel 1 yıl oldu hala bir kutu bitmedi 500 ml çok güzel göz yakma da yok
yagmurkokusu_ Mom098 çok fazla zaman kaybı yapıyordum kız 😂 birde erken doğum riskim var bir kaç zamandır kendim bebek alışverişi onlara daldım bugünde bi bakayım buralara diye girdim EmineDefne sensin demi ❤️
Duygu-bal Edanurada doğduğu zamandan beri bübchen marka kullanıyorum çok memnunum. Sadece şampuan değil bebek yağı filanda yine bübchen kullanıyorum tüm ürünleri çok güzel ve bebekler için uygun.
gunbaharrrrr Edanurada atopik ciltli oğlum var 5 aylık doğduğundan beri bioderma kullanıyorum memnunum
Gmznr2909 Edanurada ben indirim de diye bir kere uni baby aldım poposunu yıkarım dedim aman bir yaptı popoyu sonra kafasını da yıkamaya başladım çok beğendim onun dışında de doğduğundan beri penaten kullanıyorum oda çok iyi
Bulutttum Edanurada sebamed muhteşem bizde dalin kullanıyorduk gözünü yakıyor oğlumun değiştirdim sebamed aldım hiç göz yakmıyor ve saçları ipek gibi oldu tavsiye ederim
Serpilctn Edanurada Bn önce chicco kini aldım bebeğimde alerji yaptı şimdi mustela nin alerji bebekler için olan sampuanini kullanıyorum şimdilik memnunum bakalım Buda diğeri gibi alerjiye yol açacak mi gorecez
ece_arel Edanurada uni baby en güzeli her yerde var ve uygun fiyatlı bize mustela bile yaramadı cildi çok hassas sadece uni baby iyi geldi deterjanında uni baby kullanıyorum
Masalarya Edanurada kesinlikle minidolin musteladan bile iyi bebeğimin saç derisinden kızarıklık oluşmuştu Sebamed kullanıyorduk minidoline başladığım gün kızarıklıklar gitti gerçekten mükemmel bir ürün saçhane diye bir site var oradan alabilirsin güvenilir.
CeReN_00 Edanurada 2 kızımada mustela kullandım ve kullanmaya devam ediyorum her ürününden çok memnunum tavsiye ederim 👍🏻
Canserko Edanurada kızım 14 aylık. Dogdugundan beri mustela kullanıyorum. Şişemizin sonuna gelmek üzereyiz . Fiyatına göre ömrü de uzun o açıdan düşünürsek gayet hesaplı da bir ürün
Gizemm92 Edanurada Mustela derim başka da bişey demem. Evet fiyat olarak diğerlerine göre çok pahalı fakat içerik olarak diğerlerinden hem çok daha temiz hem de uzun süre gidiyor. Oğlum 14 aylık doğduğundan beri mustela kullandık daha yeni bitti ilk şişesi.