yagmurkokusu_ yorumunuza denk geldım , benımde yegenım mustela kullanıyordu ve egzama oldu tum vucudu çok kotu seklıldeydı , doktor doktor gezdıker ama en sonunda bı eczacı mustelayı kullanmayın dedı içerıgınde kı bazı maddeler sebeb olanılıyrmus .. tabı her cocukta olacak dıye bısey yok ama bn korkumdan hiç kullanmadım.. suan ıyı bı karısım yaptrylar dı eczaneye neredeyse unutuldu suan yok gıbı 10 yasında bılgınız olsun ıstedım ..