Kardi_13 Burhanaltintop büyük ihtimal sıcaktan oluyor cunki aynısı benim kızımda da var doktora gitmiştim sıcaktan demişti
Nurellaaaa Burhanaltintop isilik canım şuan benim kollarım da bu şekilde bebeği duş aldır bol su ile.
Efuli6161 Burhanaltintop isilik olabilir ama ellerinde de var besin alerjisi olabilir son günlerde farklı bir besin verdiniz mi çocuğa?
Teemo07 Burhanaltintop bir gece o kadar sıcaktan terlemiş ki ağlıyordu, sırtını Bi açtım böyleydi. Her yer kıpkırmızı, sabah geçmişti ama. Sıcak ter nem bunlardan dolayıdır. Bol bol yıkayın, kuru tutun.
NoThing2Lose Alerji olma şansı da var canım isilik vücutta oluyor genellikle terli kaldığında havasız kaldığında elinde olunca garip geldi sürekli yıkayıp kremlerin uzun süre geçmezse bir doktora götürün
Burhanaltintop NoThing2Lose alerji yapcak değişik bişey yemediki anlamadım hiç hangi kremi öneriyorsunuz hametan gibi mi
Kardi_13 Burhanaltintop stilex die krem verdi oda kaşıntısi falan olmasın die kremi 1 kere kullandım gece yatarken gündüz sadece çıtçıtlı giydiriyorum 3 güne geçti
NoThing2Lose Burhanaltintop ben Bepanthol kullanıyorum 3 gün üst üste yıkayıp banyonun ardından sürüyorum geçiyor isilikse eğer veya pişik
Efuli6161 Burhanaltintop sık sık yıkayın..hemazinc çinkolu krem kortizonlu bir krem alıp lokal olarak sadece alerji olan yerlere ince bir tabaka halinde sürerseniz anında geçirir
suheda18 Aynı durumu 16 aylık oğlumda yaşadım dün akşam doktora götürdüm acildeki doktor viral enfeksiyon alerji olmuş dedi antibiyotik verdi onu kullanıyorum.
Teemo07 Burhanaltintop gün içinde havlu koyuyorum ben, siliyorum sürekli. Neyse az kaldı bitecek inş. Yaz. Bu sene ne çektirdi be