Yenianne2666 Ben bir tabak aşure yedim yemez olaydım oğlum geceden beri kıvranıyor.sabah artık sütümü vermedim onun yerine mama verdim öylelikle biraz rahatladı sütümü de sağıyorum. Bu gazlı olan süt ne zaman gider ?