Aysglesr neden mamaya karşı bu kadar tepkilisiniz sadece siz değil çoğu kisi böyle. Ben bebegim iki aylik olduğundan beri mama veriyorum herseyi gayet aynı Anne sutu gibi ilerleyişi. Size göre sanki biz zehir veriyoruz... her anne kendi çocuğunun ihtiyacını bilir . Ve bence ondan başkası da zerre bile anlayamaz. Sizin bebeginiz başka sorundan agliyordur başkasininki acliktandir. Böyle tepki veripte lütfen endişeli anneleri iyice telaslandirmayin...