11 ay 6 günlük bebeğim, ilk dişi 21 Ağustos yani 11 aylık olmadan 1 gün önce çıktı 2.si de 3 gün önce çıktı arka arkaya ama bu zamana kadar hiç ateşi olmamıştı. Dün gece ateşlendi 37.2 di şimdi de 37.3 hep bi huzursuzluğu var. Diş ateşi bu kadar geç olur mu yani çıktıktan sonra ya da başka bişeyden midir acaba ateşi?