Benim oğlum da 1.5-2 aylıkken sabaha karşı ıkınmaya başlamıştı şu an 3 ay 4 günlük ve artık yapmıyor. Damlaları 3 aya kadar kullanmaya devam edin sonra zaten hem bağırsakları toparlanmış oluyor hem de kaşlarımı kullanmayı öğrendiği için gazını daha rahat çıkarıyor. Doktorumuz 3 ay kontrolünde elindeki damlalar bitince artık yenisini alma dedi ki zaten artık pek ihtiyaç duyar gibi görünmüyor.