HsynKbra Merhaba, benim bebeğimde de aynı ses vardı, ben de korkup doktora götürdüm, gaz sancısı dedi doktor, çoğu bebekte oluyormuş, ilk 3 ay bağırsak florası oluşmamış oluyormuş o yüzden biraz sıkıntı oluyor. Yanlış yönlendirmiş olmayayım ama büyük ihtimalle sizinki de aynı sebeptendir.