mugeoz bebeğim normalde ğütürlü gıda yiyor ama kendi eline verdiğimde çok ısırıo yutabilir istese ama öğürüyor bu zamanla geçermi?
Flower123 mugeoz benim.oglumm da 11 aylık 6 aylıkken bile çok güzel bı şekilde pankek yiyordu şimdilerde öğürüyor kusacak saniyorum zamanla geçer heralde az once de omlet yedi ögüre ögüre 😅😅
birannebirmelek mugeoz benim kızımda nohut ve mercimek yemeği verdiğimde öğürüyor ama onlar normal sanırım şu anda 1 yaş 18 günlük 🤔
mugeoz Flower123 öğürmesi sorun değilde yutmak istiyor tam yutarken öğürüyor öğürme refleksi olurmuş bebeklerde zamanla geçermiş inşllah geçer yoksa kendi eline verdimde hiç bişeymyiyemicek 😀
Flower123 mugeoz evet onu duymuştum geçer yiyemese benim büyük pglan yiyemezfi cignemeyi hiç bilmezdi 😅