Saglik ocaginda kan vermistim sut hormonumun degeri 33 cikti yuksek dedi ve ben emzirmiyorum hala sut geliyor ve tasiyici hastaligim var biotinidaz eksikligi doktor hemen endokrine gorun dedi bu durumu yasayan varmi acaba kizim 2 bucuk yasinda 1 yasinda emmeden kesildi yani neredeyse 1 bucuk senedir emzirmiyorum ve hala sut geliyor benden