Miradmrky Yeşil geliyor 2 haftadır kakası 2 günde bir yapıyoruz bazen 3 günde. Kızım 4 aylık doktor randevumuz var ama günü daha var siZe sorayım dedim tecrübeli anneler sebebi ne olabilir meme mama gidiyoruz
Adakizim Miradmrky yediğiniz besinler sütten bebeğinize geçiyor. Eğer yeşil ağırlıklı beslendiyseniz o yüzden de olabilir.
Bueno Miradmrky usutmekten degil yedigini sinderememesinden fazla gelmesinden yesil kaka...siz yinede kendi doktorunuza danisin...
cepoykusu35 Miradmrky bizde meme ve mama gidiyoruz 2 aylık kızım normal dedi dr rica etsem siz de dr a sorup bana burdan doktorun söylediğini yazar mısınız .mamadan olabilir dedi bizim dr ama pek güvenemedim
Azra_Mina Miradmrky emiyorsa ön sütü cok ictiginden olabilir sindirememiste olabilir birde kan surubu kullaniyorsaniz ondandır