denizkabugu58 Merhabalar, kızım 5 gündür kakasını yapamıyo, çok ıkınıyo rahatsız ediyo onu farkındayım ve bu sabah yarım fitil yaptım ancak 1 saati geçti tık yok başına gelen var mı , hemen etki eder yazıyor birçok yerde ama endişelenmeli miyim? 🥺
Esra_Deva denizkabugu58 ne kadarlık kızınız bilmiyorum ama fitil yerine dulcosoft şurup kullanıyoruz biz. Fitil en en en son çare dedi doktorumuz
denizkabugu58 @Esra_Deva 4 aylığız ama şurup ne şekilde kullanıyosunuz verdikten ne kadar sonra etki ediyor?
Esra_Deva denizkabugu58 sadece anne sütü alıyorsa normal ama 5 gün. Been yine de izah edeyim siz değerlendirin şöyle bu şurup barsak çalıştırmıyor. Bizim doktorumuzda bende direk barsak çalıştırıcı şeylere sıcak bakmıyoruz. Bu şurup dışkıyı yumuşatıyor ve vücut tarafından emilmiyor. İlk dışkı ile birlikte vücuttan atılıyor. Ben sabahları aç karnına veriyorum kızıma dr verdiği ölçü bize 10ml. Akşam üzeri yapmış oluyor. Benim kızım büyük yalnız 14 aylık doktorunuza danışmadan vermeyin.
denizkabugu58 @EzelAliAkcam 1 kez kullanmıştım 1 ay önce anında yapmıştı ama bu kez 1 buçk saat oldu çıt yok
denizkabugu58 @Esra_Deva anladım çok teşekkür ederim 2 gün sonra kontrolümüz var sorucam doktora. Meme + mama olarak gidiyoruz bizde
Esra_Deva denizkabugu58 biz sırf mama kullandık. Buna rağmen 6-7 güne kadar beslenmesini engellemiyorsa normal demişti. Sma optipro kullanıyoruz. Ek gıdaya başlayana kadar hiç kabızlık yaşamadık. Ama ek gıda ile birlikte kabus başladı. Kızımda makat çatlağı oldu maalesef. O iyileşene kadar tekrar kabız olmaması için de bu dulcosoft şurubu kullanıyoruz. Allah icat edenden bin kere razı olsun 🙏 Günlük yaşantımızı düzene soktu resmen
denizkabugu58 @Esra_Deva bizde sma optipro kullanıyoruz şu zamana dek bir problem olmamıştı ama 2 gündür çok ıkınıyo rahatlasın diye verdim hiçbir işe yaramadı resmen :( şurubu mutlaka sorucam doktora gidince çok teşekkür ederim 🙏🏽
denizkabugu58 @Esra_Deva kızınızında inşallah eskisi gibi düzene girer iyileşir biran önce Allahım şifa versin yavrularımıza ♥️