Ilk kizimda 8 ay mucadele ettim ne çektiğimi bi ben bi allah bilir ne göz yaşları akti ne piskolojiler bozuldu 8 ay sonra emmeye Basladi elhamdülillah dedim simdi yine bebegim 40 gunluk olacak oda reddediyo allahim bende mi sorun var yoksa imtihan mi burada o kadar red yasayan insana tavsiye verdim sakin pes etmeyin diye ama sanki benim mucadele edecek gucum kalmadi oki cocukla artık gucum yok 😔