Bebeğim dün gece huysuzdu bende yatak odasından aldım saat 4 gibi oturma odasına geçtik ona yere yatak yaptım kolktuktan düşer diye sonra uyuttum bende koltuğa uzandım uyuya kalmışım saat 6 gibi uyandım ve ne göreyim oğlum bezini açmış kaka yapmış onlarla oynuyor elinde falanda var kaynar sular döküldü resmen başımdan aşağı hemen onu duşa soktum eşim sağolsun halıyı silip kaldırmış yıkamaya vermek için oraları silip süpürmüş bende o ara üstünü giyinidirdim oğlumun hemen hastaneye gittik çünkü kaka elindeydi elide ağzındaydı 🥲🥲 çok sükür birşey çıkmadı içime su serpildi şimdi eve geldik oturma odasını baştan aşağı temizliyicem tekrar ay bu bebitolar çok tehlikeli olmaya başladılar 🤣 bide bi bakışı var yaramazlık yaptığının farkında sanki 🤣🤣