Mhlkoyku Kızlar bebeğim beşiğinde oynarken bende koridoru süpürüyordum. Evet bazen ağlarken anne drrmiş gibi bilinçsizce sesler çıkarıyordu. Ama bu sefer ağlamıyordu da ve bi kez anne dedi. 😍😍 Ya çok heycanlandım. Kocamı aradım baba demedi anne ddi dyr nispet yapmaya bilinçsizce olmuştur ddi. 😕😕Ya merak ediyorum. 4. Ayda söyleyen var mı?❣️❣️
israks Mhlkoyku bendim kızım 1 aylıkken dedi ama ağlayarak bilinçsizce dünde babam dedi 😂😂😂1 ay 22 günlük şuan 😂😂😂
Mhlkoyku [bilinmeyen] yaa anne lafına alışsın bilinç altına yerleştirsin diye sürekli anne anne sayıklıyıp duruyom akşama kadar. 😂 çok heycanlanıyo insan ya😊😊