Cemrisko14 Merhaba 45 günlük gazlı bi bebişim var emziriyorum acaba gaz yapmayan ne var? Neye baksam hepsi gaz yapıyor sizler neler yiyorsunuz ?
Feyzosumunannesi Cemrisko14 inanın 3 ay 14 gunluk bebegım yeni yeni barbunya fılan yemeye basladım ıkı gundur. Bu zamana kadar hep tavuk et pilav çorba vs dıye devam ettim ne yesem gaz yapıyordu sab simlelx ve biogaia kullanıyordum biogaia yı hala kullanyrm faydasını da gordum
Cemrisko14 Feyzosumunannesi peki 3.ayda azalıyor diyorlar doğru mu? Ben de aynılarını kullanıyorum sizin fayda gördüğünüzden biz de kısmet biraz rahatladık