Merhaba anneler. Oğlum 32 aylık ve yaklaşık 1-2 aydır yoğun bir şekilde oral dönemi yaşıyor. Önce sadece parmaklarını sokarak başladı süreç. Sonra nesneleri sokar oldu. Ağzına alamadığı şeyleri yalamaya çalışıyor. Tüm dişleri 2 yaşı dolmadan tamamlanmıştı ama diş çıkarma dönemlerinde bile bu denli oral dönemi yaşamamıştı. Bazı çocuklarda 24 ay sonrasında da devam edebiliyor bu oral dönemi, biliyorum ama öncesinde bizde yokken şimdi tavan yapması garip geliyor. Vitamin, kan vs durumuyla ilgili olabilir mi diye düşünüyorum ama eşim alakası yoktur diyor. Hiç deneyimleyen oldu mu bu tarz bir durum?